Isnin, 23 Mac 2009

DIAMOND MERCEDES OF PRINCE ALWALEED

IT BELONGS TO
PRINCE ALWALEED FROM
SAUDI ARABIA..

Diamond Covered Mercedes

Of Prince Waleed:








P/S: Kenapa la nak membazir beli benda yang tak boleh dipakai. Kan elok kalau duit tu digunakan untuk membantu sesama islam..Ya Allah,hindari ku dari ujian ini..

3 ulasan:

edwin berkata...

aku pun pikir ni membazir. banyak lagi sepatutnya kena pikir. misalnya bantu orang miskin, kebajikan dsb. masalaahnya dorang ni tak pandang bumi dipijak, asyik dongak tengo langit je

bd fabregas berkata...

pak arab ni mmg byk membazir laa.. bek bg duit tu kt org palestin sana..

Moazmar@yahoo.com berkata...

membazir tu sedara setan ..pak arab tu tak tahu nak pakai duit...memamng blur //sewel otak mereka sebab terlalu kaya .gilerrrrrrrrrr

Catat Ulasan