Jumaat, 3 Julai 2009

Eiieeewww...Ngerinya!

Mengikut kiriman email yg aku terima, tajuk email ni Kenduri di Thailand. Tapi aku tak berapa pasti adakah ianya benar-benar kenduri atau sekadar kajian pihak tertentu. Kalau betul kenduri, jaga-jagalah nk ke thailand ye, risau terserempak dgn kaum kanibal pulak..

Naik seram bulu tengkuk tatkala aku tatap gambar-gambar ni. Dorang ni dah tak de kerja lain ke..macam sembelih binatang je aku tengok..betapa seksanya mayat ini..Nauzubillah..




































3 ulasan:

Tintaluhur berkata...

woit, ko plagiat eh..huhuhu marah si khai tu..

Putra Al-Maliki berkata...

Dasat tul...

Tanpa Nama berkata...

Gler tol

Catat Ulasan